Informazioni su Zoho Desk

Zoho Desk is a cloud-based help desk solution from Zoho Corporation, catering to businesses of all sizes. Key features include management of customer support tickets, a customer support portal, contract management and report creation. Zoho Desk collates interactions from various media (email, phone, chat, social media, a self-service portal, forums and forms) and presents them in one place. Tasks such as ticket assignment, service escalations, notification rules and time-based actions can be automated by setting workflow rules. The solution provides customizable and scheduled reports, happiness ratings and a graphical dashboard for analyzing customer satisfaction. Integration with Zoho customer relationship management (CRM) facilitates feeding of customer information into tickets logged in Zoho Desk, which enables service agents to know more about the customers. The solution also enables users to make custom changes, such as renaming tabs, adding new departments, customizing email templates, defining business hours and adding of help folders. Zoho Desk can also be integrated with clients’ in-house systems.
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Prezzo di Zoho Desk

Zoho Desk dispone di un piano gratuito e offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di Zoho Desk è disponibile a partire da 14,00 USD/mese.

Prezzo di partenza:
Versione gratuita:
Prova gratuita:

Alternative a Zoho Desk

Microsoft Excel

Microsoft Excel is a productivity solution that helps businesses of all sizes create spreadsheets to organize data and... Scopri di più

Google Workspace

Google Workspace (formerly G Suite) is a cloud-based suite of collaboration and document management tools designed to... Scopri di più

ManageEngine ServiceDesk Plus

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SysAid is a cloud-based IT Service Management, service desk and help desk solution that helps users in businesses of... Scopri di più

Salesforce Sales Cloud

Grow your revenue and profits with intelligent sales automation with Sales Cloud. Help every rep be more efficient.... Scopri di più

Zendesk Suite

Zendesk is a cloud-based help desk management solution offering customizable tools to build customer service portal,... Scopri di più

Recensioni su Zoho Desk

Valutazione della caratteristica

Rapporto qualità-prezzo
4,5
Funzionalità
4,5
Facilità d'uso
4,4
Assistenza al cliente
4,3
5 recensioni su 1.820 Vedi tutte le recensioni
Lorenzo
  • Settore: Produzione di apparecchi elettrici/elettronici
  • Dimensioni dell'azienda: 2-10 dipendenti
  • Ogni settimana di utilizzo per Prova gratuita
  • Fonte della recensione
Rapporto qualità-prezzo
0
Caratteristiche
4
Facilità d'uso
3
Assistenza al cliente
0

4
Data della recensione: 8/7/2020

Buon sistema a prima vista

Vantaggi

Sistema integrato con Zoho CRM già in uso presso l'Azienda

Inconvenienti

Abbiamo ancora testato poco il sistema.

Samuele
  • Settore: Servizi e tecnologie dell'informazione
  • Dimensioni dell'azienda: 2-10 dipendenti
  • Ogni settimana di utilizzo per 1-5 mesi
  • Fonte della recensione
Rapporto qualità-prezzo
4
Caratteristiche
4
Facilità d'uso
5
Assistenza al cliente
5

4
Data della recensione: 2/11/2022

La soluzione completa per l’assistenza clienti

Vantaggi

La gestione dei ticket è fatta molto bene, la configurazione iniziale è molto veloce, e ti permette di esser operativo in pochissimo tempo

Inconvenienti

Il costo per utente potrebbe essere un po’ più basso

Sarah
  • Settore: Servizi e tecnologie dell'informazione
  • Dimensioni dell'azienda: 10.000+ dipendenti
  • Ogni giorno di utilizzo per Più di 2 anni
  • Fonte della recensione
Rapporto qualità-prezzo
4
Caratteristiche
5
Facilità d'uso
4
Assistenza al cliente
5

5
Data della recensione: 17/7/2022

The gold standard in customer service!

Invaluable progress has been made in facilitating communication. Helping us more effectively assist and guide customers who have questions or concerns about our offerings. Because of the faster resolution of customer issues, we have also seen a rise of at least 10% in the number of new customers requesting our services.

Vantaggi

Currently, we're using the Zoho Desk application to aid our customers and foster deeper connections between our products and services. And in this way, we can speed up the resolution of any issues or complaints our users may have inside the service.

Inconvenienti

If we were using an issue tracking application, the ability to drag and drop items across categories would be really helpful. To my knowledge, the ability to receive and transmit voice memos has also been introduced. What you propose is novel in the extreme.

Mercedes
  • Settore: Salute mentale
  • Dimensioni dell'azienda: 201-500 dipendenti
  • Ogni giorno di utilizzo per 1-5 mesi
  • Fonte della recensione
Rapporto qualità-prezzo
5
Caratteristiche
5
Facilità d'uso
5
Assistenza al cliente
4

5
Data della recensione: 8/11/2022

Helpdesk internal ticketing system - life changing!

Our business has found that Zoho Desk has even more functionality than we thought. We are able to add several departments to make our work much more efficient thanks to Zoho desk!

Vantaggi

We have started using Zoho desk and love it. It has way more functionality than SysAid and is way cheaper!

Inconvenienti

My only complaint about the software is that it is kind of difficult to set up initially.

Alternative considerate

Salesforce Sales Cloud

Perché scegliere Zoho Desk

SysAid is not as flexible as we need our ticketing software to be, our annual fee was approaching, and we figured that we needed to go ahead and make the move to something more robust.

Software precedente

SysAid

Perché passare a Zoho Desk

The cost was much higher with Salesforce and was also not nearly as robust.
Francisco
  • Settore: Software informatici
  • Dimensioni dell'azienda: 2-10 dipendenti
  • Ogni giorno di utilizzo per 6-12 mesi
  • Fonte della recensione
Rapporto qualità-prezzo
2
Caratteristiche
2
Facilità d'uso
2
Assistenza al cliente
1

3
Data della recensione: 31/10/2022

Zoho. Un software para gestionar ticket de soporte.

Es un software que introdujeron en mi empresa y me encontré con que tiene muchas funciones y tal vez por ignorancia o falta de capacitación no podemos darle el cien por ciento del uso.Generalmente es útil si se tienen a todas las áreas atentas y capacitadas en la gestión de tickets y así conocer el estado de cada uno de esos inconvenientes o soportes que se van generando.

Vantaggi

La posibilidad de crear áreas para el correcto manejo y seguimiento de tickets.

Inconvenienti

El ingreso, engorroso y poco funcional. La verificación por mensaje atrasa y si no tienes el móvil cerca no puedes ingresar.

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