Zoho Social


Logo di Zoho Social

 

2275 recensioni (4,5/5)
 
Zoho Social is a cloud-based social media management platform. It allows users to manage multiple social channels, schedules posts and monitor keywords. Zoho Social’s key features comprise creating, publishing, bulk scheduling, content sharing, team collaboration, reporting, monitoring, unified messaging, stats and analytics and live streaming. Its real-time social media monitoring tool allows users to monitor keywords, hashtags and discover new leads on managed brands. Additionally, the platform enables users to schedule posts depending on the active audience.  Zoho Social integrates with Facebook, Zoho CRM, Instagram, Google+, Desk Integration, LinkedIn, Google My Business, and others. Pricing of the product is based on brands, channels and number of users and support is extended via phone and email.
 

Zoho Social - Dashboard
 
  • Zoho Social - Dashboard
    Dashboard
  • Zoho Social - Social media analytics
    Social media analytics
  • Zoho Social - Zoho social for agencies
    Zoho social for agencies
Sistemi operativi supportati:
Browser web (indipendente dal sistema operativo)

2275 recensioni su Zoho Social

 

Mattia S. Specializzazione: Produzione di apparecchi elettrici/elettronici Numero di dipendenti:  2-10 dipendenti Numero di dipendenti:  2-10 dipendenti

25/4/2020

25/4/2020

Fonte della recensione: GetApp

ottimo software per gestire i social

Facilità d'uso

 

Funzionalità

 

Qualità del prodotto

 

Rapporto qualità-prezzo

 

Assistenza al cliente

 

Facilità d'uso
Facilità d'uso
Funzionalità
Funzionalità
Rapporto qualità-prezzo
Valore
Assistenza

sono contento e spero vengano abbassati i costi

Vantaggi

è molto intuitivo ed è semplice da utilizzare

Inconvenienti

costa troppo e dovrebbero essere più funzioni per integrare tutti social più importanti

Stefan P. Specializzazione: Editoria Numero di dipendenti:  2-10 dipendenti Numero di dipendenti:  2-10 dipendenti

26/6/2020

26/6/2020

Fonte della recensione: GetApp

Easy to use and flexible

Traduci in Italiano
Facilità d'uso

 

Funzionalità

 

Qualità del prodotto

 

Rapporto qualità-prezzo

 

Assistenza al cliente

 

Facilità d'uso
Facilità d'uso
Funzionalità
Funzionalità
Rapporto qualità-prezzo
Valore
Assistenza

Overall it's very useful and suits our business needs.

Vantaggi

Zoho Social is easy to use and comes with a whole host of useful features that suit our business needs!
The interface to schedule social-media posts is very intuitive and straightforward to use, but allows for all the customisation you could wish for.

Inconvenienti

- You cannot customise posts for different social networks at the point of creation
- The repeat scheduling is limited to weekly or monthly and cannot be customised to - say - every 10 days, or once a fortnight.

Rachel S. Specializzazione: Design Numero di dipendenti:  2-10 dipendenti Numero di dipendenti:  2-10 dipendenti

5/11/2020

5/11/2020

Fonte della recensione: GetApp

Easy to Use

Traduci in Italiano
Facilità d'uso

 

Funzionalità

 

Qualità del prodotto

 

Assistenza al cliente

 

Facilità d'uso
Facilità d'uso
Funzionalità
Funzionalità
Assistenza

It has been very easy and simple to use. Even when I did have an issue, customer support got back to me really quick with my answer.

Vantaggi

I primarily used the soho social feature and I found it extremely helpful that I was able to connect all my social channels to it. I could then plan and schedule all my social media posts across all my channels for as far out as I wanted to. This helped me a lot and I knew I didn't have to worry about it on a daily basis.

Inconvenienti

A few times I wanted to post multiple images to my instagram channel and I was not able to do this. But that was minor. There were so many features that I have not even been able to use yet so I cannot say that there was anything that I liked least.

Utente Verificato Specializzazione: Marketing e pubblicità Numero di dipendenti:  2-10 dipendenti Numero di dipendenti:  2-10 dipendenti

23/11/2020

23/11/2020

Fonte della recensione: Capterra

Unresponsive, unhelpful support

Traduci in Italiano
Facilità d'uso

 

Funzionalità

 

Qualità del prodotto

 

Rapporto qualità-prezzo

 

Assistenza al cliente

 

Facilità d'uso
Facilità d'uso
Funzionalità
Funzionalità
Rapporto qualità-prezzo
Valore
Assistenza

The support was disappointing for the price. We did like having a single public URL for all clients to use for approvals/review.

Vantaggi

We appreciated that there was ae reporting built in and that there was an option to quickly pause all content.

Inconvenienti

Customer support was awful. They were slow to respond, and once they did, the answer was usually "Sorry, that is not available" or "that is not something that can be done." There were no workarounds, no forwarding to development teams for future updates, and only uncaring, unhelpful responses.

Utente Verificato Specializzazione: Architettura e urbanistica Numero di dipendenti:  11-50 dipendenti Numero di dipendenti:  11-50 dipendenti

8/11/2020

8/11/2020

Fonte della recensione: GetApp

Best Social Media Tool

Traduci in Italiano
Facilità d'uso

 

Funzionalità

 

Qualità del prodotto

 

Rapporto qualità-prezzo

 

Assistenza al cliente

 

Facilità d'uso
Facilità d'uso
Funzionalità
Funzionalità
Rapporto qualità-prezzo
Valore
Assistenza

I had a great experience using ZOHO social. I used many other tools but it is the best in terms of ease of use and functionalities.

Vantaggi

I have used many tools in the past but this is one of the best. The pricing is really affordable in terms of features and functionalities provided by a simple plan.

Inconvenienti

The google sheet scheduling has some difficulties which need to be addressed. Overall, the best p;atform.