Demandbase ABM Platform


Logo di Demandbase ABM Platform

 

9 recensioni (4.5/5)
 

Demandbase ABM Platform is an end-to-end account-based marketing platform that allows users to discover and manage audiences of target accounts.

Demandbase ABM Platform’s key features include centralized command and control, target audience defining, account-based marketing analytics and real-time intents. The platform is used to build account audiences through CRM data, segmenting based on firmographics and AI-powered account selections.

Demandbase ABM Platform is used in financial services, health sciences and manufacturing business sectors. Its financial features allow banks, insurance providers and asset management companies to identify, target and engage commercial accounts. The platform provides healthcare, pharmaceutical and medical device companies to target, engage and move stakeholders for its key accounts.

Additionally, Demandbase ABM Platform allows users to track overall marketing performance across sales and marketing funnels integrating with Servicemax, Broadridge and Surescripts.

 

Demandbase ABM Platform - Location insights
 
  • Demandbase ABM Platform - Location insights
    Location insights
  • Demandbase ABM Platform - Salesforce integration
    Salesforce integration
  • Demandbase ABM Platform - Trending content
    Trending content
Sistemi operativi supportati:
Browser web (indipendente dal sistema operativo)

9 recensioni su Demandbase ABM Platform

 

Talmage E. Specializzazione: Risorse umane Numero di dipendenti:  1.001-5.000 dipendenti Numero di dipendenti:  1.001-5.000 dipendenti

16/5/2019

16/5/2019

Fonte della recensione: Capterra

I love the insights, very actionable.

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Facilità d'uso

 

Funzionalità

 

Qualità del prodotto

 

Facilità d'uso
Facilità d'uso
Funzionalità
Funzionalità
Vantaggi

I come from a digital marketing background and I can't get enough of the data and insights Demandbase provides. Being able to see which companies and accounts are actively searching for our solution helps our team make very timely touch points.

Inconvenienti

I wish I could add more keywords to track. If I had more flexibility there I'd love it.

Utente Verificato Specializzazione: Assicurazioni Numero di dipendenti:  51-200 dipendenti Numero di dipendenti:  51-200 dipendenti

26/11/2019

26/11/2019

Fonte della recensione: Capterra

Loads of great engagement features

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Facilità d'uso

 

Funzionalità

 

Qualità del prodotto

 

Facilità d'uso
Facilità d'uso
Funzionalità
Funzionalità

Overall pretty happy with it as it does provide great insights.

Vantaggi

This is a really useful tool for our sales teams in terms of seeing if their prospects are engaged. Really valuable from a sales and marketing perspective.

Inconvenienti

I really wasn't impressed with the reporting aspect. Not simple at all and a rather confined process.

Lauren M. Specializzazione: Marketing e pubblicità Numero di dipendenti:  201-500 dipendenti Numero di dipendenti:  201-500 dipendenti

27/11/2018

27/11/2018

Fonte della recensione: Capterra

SDR must have

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Facilità d'uso

 

Funzionalità

 

Qualità del prodotto

 

Rapporto qualità-prezzo

 

Assistenza al cliente

 

Facilità d'uso
Facilità d'uso
Funzionalità
Funzionalità
Rapporto qualità-prezzo
Valore
Assistenza

Vantaggi

There are so many insight about what companies are doing and how they are interacting with your site. The visibility is so helpful with my day to day.

Inconvenienti

I do not always agree with the rankings, but It is never an issue

Utente Verificato Specializzazione: Servizi e tecnologie dell'informazione Numero di dipendenti:  501-1.000 dipendenti Numero di dipendenti:  501-1.000 dipendenti

5/2/2019

5/2/2019

Fonte della recensione: Capterra

Lots of great features, if you pay top dollar

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Facilità d'uso

 

Funzionalità

 

Qualità del prodotto

 

Assistenza al cliente

 

Facilità d'uso
Facilità d'uso
Funzionalità
Funzionalità
Assistenza

Customer service was slow to respond to my inquiries and routinely provided little to no help. After our most recent campaign and the reporting difficulties we faced, we were pitched on a new analytics platform they have available (for a large fee on top of what we already pay). I was not impressed with our first campaign run and have low expectations moving forward.

Vantaggi

It gave us the ability to target the exact accounts we wanted to no matter where they were on the web in multiple ad formats.

Inconvenienti

The reporting platform was awful. Any type of data manipulation that I wanted to perform had to be done outside of the platform with a csv export. Even still, you were confined to the metrics that they defined, and those definitions were anything but simple. It took me 10 times longer than it should have to create a concise and easy to digest report from our efforts in our most recent campaign.

Utente Verificato Specializzazione: Marketing e pubblicità Numero di dipendenti:  201-500 dipendenti Numero di dipendenti:  201-500 dipendenti

11/4/2019

11/4/2019

Fonte della recensione: Capterra

Engaged Prospect

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Facilità d'uso

 

Funzionalità

 

Qualità del prodotto

 

Facilità d'uso
Facilità d'uso
Funzionalità
Funzionalità
Vantaggi

See which prospects are engaging with your website or researching relevant articles.

Inconvenienti

Supposed to get real-time alerts through Slack, but my alerts don't work.