TrackMaven


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23 recensioni (4.5/5)
 

TrackMaven is a content analytics platform allowing users to benchmark, track and improve against competitors in digital marketing. It manages data and converts it into an asset for digital marketing. The platform helps in increasing the value of a brand on social media and improves campaign performance.

TrackMaven provides the space to filter the best content according to users’ preference from a large pool of content collected from various social media platforms. It helps in creating charts and marketing strategies, which allows users to understand performance over time.

TrackMaven offers solutions including executive reporting, data storytelling, social and content attribution, social advertising analytics, social listening, analytics for content and public relations.

In addition, TrackMaven integrates with digital platforms including Facebook, Pinterest, Socialgist, Instagram, Twitter, Email, Google Analytics, YouTube, LinkedIn and Google+.

 

TrackMaven - CMO Dashboard
 
  • TrackMaven - CMO Dashboard
    CMO Dashboard
  • TrackMaven - Stage Analysis
    Stage Analysis
  • TrackMaven - Executive Dashboard
    Executive Dashboard
Sistemi operativi supportati:
Browser web (indipendente dal sistema operativo)

23 recensioni su TrackMaven

 

Geoffrey B. Specializzazione: Sport Numero di dipendenti:  201-500 dipendenti Numero di dipendenti:  201-500 dipendenti

11/5/2017

11/5/2017

Fonte della recensione: Capterra

An outstanding experience. Helps us in our business every single day!

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Facilità d'uso

 

Funzionalità

 

Qualità del prodotto

 

Rapporto qualità-prezzo

 

Assistenza al cliente

 

Facilità d'uso
Facilità d'uso
Funzionalità
Funzionalità
Rapporto qualità-prezzo
Valore
Assistenza

Vantaggi

My favorite feature is the clear way to tag posts. We use it to tag types of content, events they surround, and if they include any of our partners. This has proven to be valubale come end-of-the-year recaps. Also, it provides quick and easy ways to sort posts by quality as well as graph results for not just us, but all of our competitors.

Inconvenienti

Sometimes, the graphing functionality can be a little clunky. It can be hard to pull results exactly how you want them. Also, it doesn't have a way of excluding certain results from searches (such as posts that we tag DELETED) or do "AND" searches when searching tagged posts instead of "OR" (ex. "this tag" AND "that tag", not "this tag" OR "that tag")

Aly S. Specializzazione: Servizi e tecnologie dell'informazione Numero di dipendenti:  51-200 dipendenti Numero di dipendenti:  51-200 dipendenti

11/5/2017

11/5/2017

Fonte della recensione: Capterra

I've been using TM for over a year now. I like using it to supplement our other analytics tools.

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Facilità d'uso

 

Funzionalità

 

Qualità del prodotto

 

Rapporto qualità-prezzo

 

Assistenza al cliente

 

Facilità d'uso
Facilità d'uso
Funzionalità
Funzionalità
Rapporto qualità-prezzo
Valore
Assistenza

Competitor analysis, dashboards, easy to build graphs.

Vantaggi

- Competitor analysis
- Dashboards
- Customer service help (Monica is very helpful)
- Create your own graphs

Inconvenienti

- If you have a large legend not all of the legend shows when you export the graph.
- We had many issues initially with tags/tag rules but they've been fixed.
- I don't like that the time frames don't match up when you create a graph vs. in the content feed.
- I used to use the chart that showed good times for you to post based on your competitors and I really miss not having that graph anymore.

Ben R. Specializzazione: Produzione di media Numero di dipendenti:  2-10 dipendenti Numero di dipendenti:  2-10 dipendenti

9/10/2018

9/10/2018

Fonte della recensione: Capterra

Excellent Social Media Advice

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Facilità d'uso

 

Funzionalità

 

Qualità del prodotto

 

Rapporto qualità-prezzo

 

Assistenza al cliente

 

Facilità d'uso
Facilità d'uso
Funzionalità
Funzionalità
Rapporto qualità-prezzo
Valore
Assistenza

We use it to use data from competitors in our data set to jump on trends and do more effective social media posting.

Vantaggi

They have given us very tangible ways to improve our performance on social media, and they are great at collecting other examples of best practices and comparative data.

Inconvenienti

I have no complaints. It always does exactly what I need it to do.

Ben A. Specializzazione: Gestione di organizzazioni non profit Numero di dipendenti:  1.001-5.000 dipendenti Numero di dipendenti:  1.001-5.000 dipendenti

15/5/2017

15/5/2017

Fonte della recensione: Capterra

TrackMaven lets us know what is going to work before we do it on social media.

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Facilità d'uso

 

Funzionalità

 

Qualità del prodotto

 

Rapporto qualità-prezzo

 

Assistenza al cliente

 

Facilità d'uso
Facilità d'uso
Funzionalità
Funzionalità
Rapporto qualità-prezzo
Valore
Assistenza

We got all the tracking we could want to report to all officers and directors.

Vantaggi

I really like the the ease of reporting and metrics that anyone in our organization can understand (rather than simply posting things quickly).

Inconvenienti

I do miss the hour-by-hour data, which shows people the objective best times to post, so if that feature were added back, I could not come up with a con.

James M. Specializzazione: Istruzione superiore Numero di dipendenti:  501-1.000 dipendenti Numero di dipendenti:  501-1.000 dipendenti

11/5/2017

11/5/2017

Fonte della recensione: Capterra

TrackMaven has been a tremendous help in directing our Social Media Marketing efforts.

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Facilità d'uso

 

Funzionalità

 

Qualità del prodotto

 

Assistenza al cliente

 

Facilità d'uso
Facilità d'uso
Funzionalità
Funzionalità
Assistenza

Ability to gauge our content performance as well as peer performance. The ability to adjust editorial calendars to coincide with current or past trends.

Vantaggi

Ability to review peer content in real-time.

Ability to look back at high performing content in order to plan out future content.

Benching marking tools to visually capture the results of our efforts.

Inconvenienti

Not a fan of the look of the 'share' graphs

Would be great to be able to get a combined look at quantitative and qualitative information. For example show impact per certain demographics.