Informazioni su Flowlu

Flowlu is a cloud-based customer relationship management (CRM) solution designed for businesses of all sizes across various industries. The solution enables teams to manage processes from lead generation to sales. Flowlu offers various features including lead management, contact management, sales pipeline management and invoicing. Flowlu lets users track tasks to be done, log meetings notes and log phone call notes. Users can delegate tasks to other team members as well. Sales funnels can be viewed using reporting with each stage of the sales process highlighted with a different color. Users can create personalized invoices using client data from Flowlu. Flowlu integrates with apps such as Google Drive and Zendesk. Also, the solution integrates with payment solutions including Paypal, Stripe and Skrill. Flowlu provides its services on a monthly subscription basis. The solution offers mobile applications for Android and iOS, and support is provided via email, knowledge base and community forums.
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Prezzo di Flowlu

Flowlu dispone di un piano gratuito e offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di Flowlu è disponibile a partire da 29,00 USD/mese.

Prezzo di partenza:
29,00 USD/mese
Dettagli sul prezzo:
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Recensioni su Flowlu

Valutazione complessiva

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Valutazione della caratteristica

Rapporto qualità-prezzo
4,9
Funzionalità
4,7
Facilità d'uso
4,6
Assistenza al cliente
4,8
5 recensioni su 272 Vedi tutte le recensioni
Domenico M.
  • Settore: Marketing e pubblicità
  • Dimensioni dell'azienda: Lavoratore autonomo
  • Ogni giorno di utilizzo per 1-5 mesi
  • Fonte della recensione
Rapporto qualità-prezzo
5
Caratteristiche
5
Facilità d'uso
5
Assistenza al cliente
5

5
Data della recensione: 6/6/2021

Cercavo un CRM, ma questo è molto di altro!

Mi occupo di visibilità online per tutte le attività, e passo molto tempo a coordinare il flusso di informazioni, quindi ho cercato uno strumento di collaborazione che possa aiutarmi.
Ho trovato Flowlu e sono rimasto sorpreso, non solo è uno strumento di collaborazione, ma può essere un modo per gestire tutta la tua attività.

Vantaggi

L'immediatezza e facilità d'uso del CRM e soprattutto il fatto che abbia tutto in un unica paittaforma

Inconvenienti

Spero che arrivi presto la funzione di portale dei clienti

Matteo C.
  • Settore: Internet
  • Dimensioni dell'azienda: 2-10 dipendenti
  • Ogni giorno di utilizzo per 1-5 mesi
  • Fonte della recensione
Rapporto qualità-prezzo
4
Caratteristiche
5
Facilità d'uso
4
Assistenza al cliente
0

5
Data della recensione: 23/10/2021

un crm e gestionale a tutto tondo

lo uso in azienda ed è diventato uno strumento indispensabile per tutti i giorni

Vantaggi

ha moltissime funzionalità tra le quali il time tracking, utile per il mio settore e per fare analisi di costi e pricing

Inconvenienti

delle volte risulta un po' macchinoso, soprattutto all'inizio quando devi capire bene il funzionamento

★ albert P.
  • Settore: Servizi e tecnologie dell'informazione
  • Dimensioni dell'azienda: 2-10 dipendenti
  • Ogni giorno di utilizzo per 1-5 mesi
  • Fonte della recensione
Rapporto qualità-prezzo
0
Caratteristiche
5
Facilità d'uso
4
Assistenza al cliente
0

5
Data della recensione: 11/4/2021

Todo en uno

El producto esta bastante trabajado y me gusta mucho sus posibilidades. Tengo mucho por descubrir, pero el uso hasta ahora esta muy bien.

Vantaggi

Me gusta las funcionalidades que tiene, es genial ya que cubre todas las areas necesarias para cualquier negocio. Lo mejor de todo es que te permite deshabilitar aplicaciones si lo las vas a usar, por lo que te limpia la interfaz con aquello que realmente vas a usar.

Debido a la extensión de opciones aún me falta mucho por explorar. Estoy implementando Flowlu por partes, primero el CRM , tareas y bases del conocimiento, y luego iré avanzando entre sus posibilidades ya que la parte de facturación me interesa, pero cada cambio de software requiere su tiempo de adaptación.

Inconvenienti

Flowlu esta en Ingles, tienen planteado en su Roadmap el idioma español, pero a dia de hoy no esta. Espero que este listo para antes del 2022 para poder trabajar más ágilmente por la plataforma.

Jesus M.
  • Settore: Servizi legali
  • Dimensioni dell'azienda: 2-10 dipendenti
  • Ogni giorno di utilizzo per 1-5 mesi
  • Fonte della recensione
Rapporto qualità-prezzo
5
Caratteristiche
5
Facilità d'uso
5
Assistenza al cliente
5

5
Data della recensione: 26/5/2021

You won't Regret Getting Flowlu.

Workflow automatization!

Vantaggi

Thank you, Flowlu. I found Flowlu at the perfect time. At the moment, I'm a little over 1 year into my law practice. Previously, using an excel sheet like plugin (Streak) for gmail did the job. The plugin was free, and I only had a few clients, so I could manage. However, at this point in time, I am hiring my wife, and a few other employees (thank God). The excel sheet like program had an option to upgrade and allow teams, but it was expensive!

I was skeptical that Flowlu would be good, especially for the price. I watched a view Youtube videos, and after seeing the option to sync Google calendar, decided to purchase. I am so happy with my decision because this program is amazing. After sharing the program with my colleagues, they informed their program allowed for streamlined workflows. I was eager to search and happily found Flowlu has this very function! I really enjoy that I can create contacts, and within each contact, new projects for each client AND tasks for that project. This is amazing!

Flowlu has greatly improved my team working capabilities, and helped me in my case work.

Inconvenienti

The only con I can think of, is that the contact description does not allow for users to change the title of description/boxes. However, you can create custom boxes and input that information there. So really, the con isn't even one.

Alternative considerate

ClickUp

Perché scegliere Flowlu

Streak was starting to outlive it's usefulness.

Software precedente

Streak

Perché passare a Flowlu

Clickup had an excel sheet type of CRM. I like that Flowlu was more aesthetically pleasing.
Jordan M.
  • Settore: Media online
  • Dimensioni dell'azienda: Lavoratore autonomo
  • Ogni settimana di utilizzo per 6-12 mesi
  • Fonte della recensione
Rapporto qualità-prezzo
5
Caratteristiche
5
Facilità d'uso
1
Assistenza al cliente
4

1
Data della recensione: 23/6/2022

Tried Hard To Love It But Too Buggy

Frustrating. I wanted it to work so bad because it had everything I needed, but it was just too buggy and inconsistent.

Vantaggi

They've packed a massive amount of potential into Flowlu with so many valuable features. It has the potential to be a one-and-done business management portal.

Inconvenienti

The bugs. It was so buggy that I eventually had to abandon all use. Things just never worked correctly. And being based in Russia, support was always 12 hours difference. So resolving one simple issue would sometimes take 2-3 business days.

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