Vertafore Agency Platform


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5 recensioni (4.5/5)
 

Vertafore Agency Platform is a cloud-based insurance management solution designed for insurance companies of all sizes. It offers accounting, customer management, document management, policy management and reporting within a suite. Android and iOS apps available.

Vertafore Agency Platform features business process navigation, which assists users in documentation and provides forms involved in the processes. The product also features a built-in reference library, which users can refer to in difference stages of the insurance filing and business processes.

Vertafore features its “National Comparative Rating” tool, powered by PL Rating, which provides users with quotes for different types of insurance claims, such as for automobiles, home and natural disasters.

Vertafore is available in three different pricing tiers: Essentials, Professional and Enterprise. The product also offers integration with Microsoft Office Suite. The vendor provides phone and live chat support, and also offers online case submission.

 

Vertafore Agency Platform - Agent record
 
  • Vertafore Agency Platform - Agent record
    Agent record
  • Vertafore Agency Platform - My agents
    My agents
  • Vertafore Agency Platform - Policy builder
    Policy builder
  • Vertafore Agency Platform - Process dashboard
    Process dashboard
  • Vertafore Agency Platform - Purge accounts
    Purge accounts
Sistemi operativi supportati:
Mac OS, Browser web (indipendente dal sistema operativo), Windows 10

5 recensioni su Vertafore Agency Platform

 

Lacey A. Specializzazione: Assicurazioni Numero di dipendenti:  2-10 dipendenti Numero di dipendenti:  2-10 dipendenti

12/9/2019

12/9/2019

Fonte della recensione: Capterra

Excellent Platform for Integration

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Facilità d'uso

 

Funzionalità

 

Qualità del prodotto

 

Rapporto qualità-prezzo

 

Assistenza al cliente

 

Facilità d'uso
Facilità d'uso
Funzionalità
Funzionalità
Rapporto qualità-prezzo
Valore
Assistenza

This has really increased productivity in the office. The reports can be adjusted to whatever you need to be testing and measuring to help focus on the details.

Vantaggi

I love how easily it integrates with my email and phone systems. When a client calls in, our phone system recognizes the phone number and pops up a new tab with the client information. It's SO nice!!

Inconvenienti

Sometimes getting through to customer service can be difficult, as we had some issues with pricing agreement.

Travi Y. Numero di dipendenti:  13-50 dipendenti Numero di dipendenti:  13-50 dipendenti

9/11/2017

9/11/2017

Fonte della recensione

Good Platform

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Facilità d'uso

 

Funzionalità

 

Qualità del prodotto

 

Rapporto qualità-prezzo

 

Assistenza al cliente

 

Facilità d'uso
Facilità d'uso
Funzionalità
Funzionalità
Rapporto qualità-prezzo
Valore
Assistenza

Vantaggi

- Easy to create COI
- Easy to use
- Easy reports
- I would reccomened this platform to a friend to use

Inconvenienti

- sometimes it can be slow to load
- customer support is slow and sometimes difficult to reach
- training was just okay

Austin F. Specializzazione: Assicurazioni Numero di dipendenti:  51-200 dipendenti Numero di dipendenti:  51-200 dipendenti

9/12/2019

9/12/2019

Fonte della recensione: Capterra

Vertafore

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Facilità d'uso

 

Funzionalità

 

Qualità del prodotto

 

Rapporto qualità-prezzo

 

Assistenza al cliente

 

Facilità d'uso
Facilità d'uso
Funzionalità
Funzionalità
Rapporto qualità-prezzo
Valore
Assistenza

Overall it is good. The customer service is great and they go out of their way to answer your question and to make sure you use the platform to your advantage. The online University is also helpful, it includes prerecorded video walkthroughs for different tasks. I used that quite a bit.

Vantaggi

If you input the data right, I like how quick/easy it to generate forms in the future for projects or for requests from the customer.

Inconvenienti

Learning how to use the software for the first time. It took me a good 3-4 months before I really started to understand how to correctly use it.

Corey S. Specializzazione: Assicurazioni Numero di dipendenti:  2-10 dipendenti Numero di dipendenti:  2-10 dipendenti

24/1/2017

24/1/2017

Fonte della recensione: Capterra

Great product

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Facilità d'uso

 

Funzionalità

 

Qualità del prodotto

 

Rapporto qualità-prezzo

 

Assistenza al cliente

 

Facilità d'uso
Facilità d'uso
Funzionalità
Funzionalità
Rapporto qualità-prezzo
Valore
Assistenza

Works well. Simple and easy to use. Easy to add agents and other users. Great for my accounting purposes.

Vantaggi

Policy tracking and reminders

Inconvenienti

Can be a little glitchy at times. Set something up to save it come back latter to use and it is gone.

Tracy P. Specializzazione: Assicurazioni Numero di dipendenti:  51-200 dipendenti Numero di dipendenti:  51-200 dipendenti

3/12/2019

3/12/2019

Fonte della recensione: Capterra

User Friendly and Efficient

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Facilità d'uso

 

Funzionalità

 

Qualità del prodotto

 

Rapporto qualità-prezzo

 

Assistenza al cliente

 

Facilità d'uso
Facilità d'uso
Funzionalità
Funzionalità
Rapporto qualità-prezzo
Valore
Assistenza

This makes my job more efficient and organized. It's a great tool to have.

Vantaggi

I like that it keeps all of my due dates in order and is very user friendly. It helps keep me on track to make sure our agents are compliant.

Inconvenienti

There's not a lot I can say that I don't like. I wish I could use it for other functions of my job. It's beneficial to have this program.