Informazioni su ClickUp

ClickUp is a cloud-based collaboration and project management tool suitable for businesses of all sizes and industries. Features include communication and collaboration tools, task assignments and statuses, alerts and a task toolbar. Users can assign comments and tasks to specific team members or groups of team members. Comments and tasks can be marked as resolved or in progress, or users can create custom statuses. Projects can be viewed from an Agile dashboard or organized by assignee. The activity stream displays tasks as they’re created and completed in real time. Users can configure notifications to be sent only for specific items. The mentions feature alerts users when another team member names them in a discussion, and comments can be edited after posting. Integrations include Slack and GitHub. Support is offered over the phone and via email. Pricing is per month.
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Prezzo di ClickUp

ClickUp dispone di un piano gratuito e offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di ClickUp è disponibile a partire da 5,00 USD/mese.

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ProWorkflow

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Recensioni su ClickUp

Valutazione della caratteristica

Rapporto qualità-prezzo
4,5
Funzionalità
4,5
Facilità d'uso
4,5
Assistenza al cliente
4,5
5 recensioni su 2.123 Vedi tutte le recensioni
Marco D.
  • Settore: Consulenza manageriale
  • Dimensioni dell'azienda: 11-50 dipendenti
  • Ogni settimana di utilizzo per 6-12 mesi
  • Fonte della recensione
Rapporto qualità-prezzo
3
Caratteristiche
4
Facilità d'uso
5
Assistenza al cliente
3

5
Data della recensione: 10/4/2021

Seggerimenti sul prodotto

positiva, acquisteremo licenza in ufficio per gestione progetti

Vantaggi

semplice e ben integrato con slack, intuitivo e comodo per gestire i task degli sviluppatori

Inconvenienti

il costo è un pò eccessivo rispetto ad altri presenti sul mercato
il setup e gestione delle autorizzazioni nel team si può migliorare

Alternative considerate

Microsoft Teams

Perché scegliere ClickUp

più orientato alla gestione dei task degli sviluppatori, meglio organizzato ed integrato con gli altri strumenti utilizzati dagli sviluppatori

Software precedente

Microsoft Teams

Perché passare a ClickUp

scelta collettiva con gli altri membri del team, meglio integrato con altri software utilizzati dagli sviluppatori
Riccardo B.
  • Settore: Sviluppo di programmi
  • Dimensioni dell'azienda: 2-10 dipendenti
  • Ogni giorno di utilizzo per 1-5 mesi
  • Fonte della recensione
Rapporto qualità-prezzo
4
Caratteristiche
5
Facilità d'uso
5
Assistenza al cliente
5

5
Data della recensione: 17/6/2020

Il miglior tool di Project Management mai usato!

Sono passato a ClikUp dopo aver provato diversi software simili ma questo è veramente il più completo e semplice in assoluto. Anche il prezzo è accessibilissimo.

Vantaggi

ClickUp ha tutto integrato, ha la possibilità di visualizzare i progetti in lista o in Kanban, creando anche una kanban personalizzata e campi personalizzati (tipo prezzo). Inoltre è possibile isualizzare tutti i progetti contemporaneamente, cosa che in altri software non è possibile.

Inconvenienti

nel complesso mi piace molto tutto. Migliorerei il software inserendo il timer nativo e potendo gestire il tempo anche prima di aver creato una task. Inoltre sarebbe molto interessante se fosse implementata la gestione delle fatture e magari anche dei preventivi.

Alternative considerate

Asana e Teamwork

Perché scegliere ClickUp

Funzionalità e prezzo. Livello di personalizzazione molto interessante.

Software precedente

Asana

Perché passare a ClickUp

Funzionalità e prezzo.
Simona D.
  • Settore: Software informatici
  • Dimensioni dell'azienda: 11-50 dipendenti
  • Ogni giorno di utilizzo per 1-5 mesi
  • Fonte della recensione
Rapporto qualità-prezzo
0
Caratteristiche
4
Facilità d'uso
3
Assistenza al cliente
0

4
Data della recensione: 23/7/2021

recensione Clickup

questo software consente di tenere sotto controllo la gestione dei progetti e seguire gli step del team di programmatori.

Vantaggi

Ha una lista dei vari progetti personalizzabile, consente di visualizzarli in lista oppure a blocchi, è flessibile.

Inconvenienti

Non molto intuitiva la gestione delle autorizzazioni.

David B.
  • Settore: Software informatici
  • Dimensioni dell'azienda: 11-50 dipendenti
  • Ogni giorno di utilizzo per 1-5 mesi
  • Fonte della recensione
Rapporto qualità-prezzo
5
Caratteristiche
5
Facilità d'uso
4
Assistenza al cliente
5

5
Data della recensione: 29/7/2021

Clickups lived up to the promise when Jira couldn't

We use clickups to manage a range of projects across different areas. Software development, bug fixing, SEO and SEO and of course content management on behalf of the clients.

Vantaggi

Switching from Jira to Clickups was very easy. We were already working in agile manner and the team was across workflows. Clickups just provided a faster easier mechanism to achieve better results.

Inconvenienti

At first it looked like there were way too many options and configurations to Clickups, but after jumping in the ease of use made the complexity disappear.

Alternative considerate

Asana

Perché scegliere ClickUp

Jira is tired and old fashioned. Clickups has a slick UX using modern single page application architecture. They did not have 15+ years of installed base to keep happy along with an application which is still basically fill in the form and submit. As a result Clickups (and I suspect others) have built an application which smashes Jira for performance and UX. It is such a pleasure to be able to drag stuff into lists as you need it, get self calculating columns, where you need them and allow the dev, QA and client delivery team to just get their work done without the clunky UX or performance of an old architected application. Click here and instantly everything updates. Automations are simple and easy to configure without messing around and work as expected straight away. We never get logged out mid step due to some obscure issue they have with their architecture.

Software precedente

Jira

Perché passare a ClickUp

Ease of use and performance.
Valerie R.
  • Settore: Editoria
  • Dimensioni dell'azienda: 2-10 dipendenti
  • Ogni giorno di utilizzo per Più di 1 anno
  • Fonte della recensione
Rapporto qualità-prezzo
5
Caratteristiche
5
Facilità d'uso
5
Assistenza al cliente
5

5
Data della recensione: 9/9/2021

Can't run my business without it. I recommend to everyone

The lifeblood of my business. There's no way I could do what I do without it. Because of Click Up, I'll be able to escape cubicle nation soon!

Vantaggi

So customizable. No matter what system you're used to, Click Up has a view for it, whether it's docs, lists, tables, kaban (looking at you, Trello lovers!) gannet, calendar, or timeline, all in the same package with no extra plug-ins or add ons. The automations are the true magic. It's like a to-do list that makes itself for you!

Inconvenienti

I get mixed up with the different roles. I keep adding people and getting charged. The customer service is awesome and always helps me, but I wish the charts detailing the abilities and costs with different roles was easier to decipher so I'd stop making mistakes. I wish it would give you a warning pop up before adding another seat when you'll be charged additional.

Alternative considerate

Asana, Trello e Airtable

Perché scegliere ClickUp

Trello views and boards were too confusing and information would get lost, especially behind the cards. Basecamp is a mess. I don't know how anyone can stay organized or find anything in Basecamp.

Software precedente

Basecamp, Asana, Trello e Airtable

Perché passare a ClickUp

Cost and ease of use, customization, views, automations

Risposta di ClickUp

Hey Valerie!

Thank you so much for this awesome review! I am so glad that our integrations make it so much easier to get everything done in one place.

We really appreciate your feedback in regards to the pricing module on our doc website. We do have an amazing FAQ that details what is and is not charged within ClickUp here: https://docs.clickup.com/en/articles/2280598-billing-faq

If you need anything, please feel free to reach out here or at [email protected]

Data risposta: 13/9/2021

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