Optimy


 

Optimy is a cloud-based project management solution for sponsorship and grant management. It is suitable for small, midsize and large enterprises. Primary features include project management, contact management, dashboard, document management, task management, time tracking, team management and reporting.

Other features include automated workflows, project scheduling, budget tracking, surveys and application transfers. The grant management module allows users to collect, select, manage and report grants. It also provides an evaluation of the return on projects and strategy by tracking budget, conducting surveys, ranking and peer review.

The sponsorship management module allows users to collect sponsor requests, assess them, activate sponsorship projects, evaluate the return on investment and the impact of sponsorship strategy. Users can create custom reports and export their data in Excel or PDF.  

Optimy is available in a subscription pricing option. Support is offered via email and over the phone. Other help options include whitepapers, webinars and tutorials.

 

Optimy - Dashboard
 
  • Optimy - Dashboard
    Dashboard
  • Optimy - Record management
    Record management
  • Optimy - Reports
    Reports
  • Optimy - Project scoring
    Project scoring
  • Optimy - Assessment
    Assessment
  • Optimy - Budgeting
    Budgeting
Sistemi operativi supportati:
Browser web (indipendente dal sistema operativo)

20 recensioni su Optimy

 

Chelsey W. Specializzazione: Servizi bancari Numero di dipendenti:  201-500 dipendenti Numero di dipendenti:  201-500 dipendenti

8/4/2020

8/4/2020

Fonte della recensione: Capterra

A great tool for streamlining and managing requests

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Facilità d'uso

 

Funzionalità

 

Qualità del prodotto

 

Rapporto qualità-prezzo

 

Assistenza al cliente

 

Facilità d'uso
Facilità d'uso
Funzionalità
Funzionalità
Rapporto qualità-prezzo
Valore
Assistenza

My experience has been very positive and filled with great customer service and support at every stage.

Vantaggi

I like the organization of the structure and how easily it streamlines the many requests for sponsorship and event support that we receive. The customer service is always very responsive and great at assisting with any questions or customization.

Inconvenienti

The software has a bit of a learning curve when setting up forms. There are small features I'd like to see that would make the process more seamless, such as being able to automatically forward an attachment PDF of the request through the messaging tool. Overall, the software continues to improve and roll out new features.

Lindsay C. Specializzazione: Opere pubbliche Numero di dipendenti:  501-1.000 dipendenti Numero di dipendenti:  501-1.000 dipendenti

12/2/2020

12/2/2020

Fonte della recensione: Capterra

Our Optimy Experience

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Facilità d'uso

 

Funzionalità

 

Qualità del prodotto

 

Rapporto qualità-prezzo

 

Assistenza al cliente

 

Facilità d'uso
Facilità d'uso
Funzionalità
Funzionalità
Rapporto qualità-prezzo
Valore
Assistenza

The Optimy team works very closely with us to help identify solutions within the tool for our programs. Everyone that we have dealt with on the team have been excellent to work with and the transition to the new tool has been seamless.

Vantaggi

Being able to make personal edits to the software is a huge improvement in our efficiency.

Inconvenienti

There are some automated features that were available in our previous solution which are not available in the Optimy tool.

Enrica B. Specializzazione: Servizi bancari Numero di dipendenti:  2-10 dipendenti Numero di dipendenti:  2-10 dipendenti

21/7/2020

21/7/2020

Fonte della recensione: Capterra

Fondation Banque Populaire: trés satisfaisant

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Facilità d'uso

 

Funzionalità

 

Qualità del prodotto

 

Assistenza al cliente

 

Facilità d'uso
Facilità d'uso
Funzionalità
Funzionalità
Assistenza

Vantaggi

Simple à utiliser une fois paramétré. L'équipe Optimy est toujours très disponible, il suit le client pas à pas afin d'expliquer toute sorte de manipulation.

Inconvenienti

Certains paramétrages ne sont pas tout à fait intuitifs.

Chloe R. Specializzazione: Trasporto aereo/Aviazione Numero di dipendenti:  10.001+ dipendenti Numero di dipendenti:  10.001+ dipendenti

26/2/2020

26/2/2020

Fonte della recensione: Capterra

FONDATION AIR FRANCE

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Facilità d'uso

 

Funzionalità

 

Qualità del prodotto

 

Rapporto qualità-prezzo

 

Assistenza al cliente

 

Facilità d'uso
Facilità d'uso
Funzionalità
Funzionalità
Rapporto qualità-prezzo
Valore
Assistenza

Vantaggi

BONNE ERGONOMIE BONNE LISIBILITE BON LOGICIEL

Inconvenienti

LENTEUR DES MOTEURS DE RECHERCHE PAS DE NUMERO DE DOSSIER DANS LA MA

Eva B. Specializzazione: Assicurazioni Numero di dipendenti:  5.001-10.000 dipendenti Numero di dipendenti:  5.001-10.000 dipendenti

25/5/2020

25/5/2020

Fonte della recensione: Capterra

Nutzerorientieres Produkt

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Facilità d'uso

 

Funzionalità

 

Qualità del prodotto

 

Rapporto qualità-prezzo

 

Assistenza al cliente

 

Facilità d'uso
Facilità d'uso
Funzionalità
Funzionalità
Rapporto qualità-prezzo
Valore
Assistenza

Durch die Software konnten wir unseren internen Prozess deutlich effizienter gestalten.

Vantaggi

Durch das Tool erhalten wir einen sehr guten Überblick über Sponsoring- und Spendenanfragen. Die Nutzerführung ist einfach und fast intuitiv.

Inconvenienti

Wir haben bisher keine nennenswerten Nachteile der Software entdecken können. Sie erfüllt unseren Anspruch.