Informazioni su SAP Concur

Concur is a cloud-based expense and travel management software solution that enables executives to manage travel expenses. It allows finance executives to monitor expenses and cash flows related to travel expenditures. Concur’s travel and expenses feature assists with travel processes, from booking to approval to payment. In addition, the software automates data capture from receipt images and submits expense reports for approvals. Concur’s invoice automates accounts payable processes by utilizing templates and predefined reports. The system can also customize workflows and automate vendor payments. Concur’s intelligence feature enables employees to create customized dashboards, providing a summary of multiple reports that enable finance managers to track travel expenses. Concur also shares automated alerts with the finance team and provides reports and dashboards. Support is offered via phone. Users can even refer to online FAQs for basic inquiries.
What is SAP Concur?

SAP Concur is a cloud-based travel and expense management solution that automates invoicing and expense reports and manages travel programs in one platform.


How do I use SAP Concur?

For expense management, employees can log in to the SAP Concur mobile app or website to upload receipts and add work-related expenses. Expense reports are generated automatically and sent to their manager's account for approval. For AP management, vendor invoices can be tracked, reviewed, and approved across departments in real-time.


Who uses SAP Concur?

SAP Concur is used by small businesses to large enterprises to manage travel programs, expenses, and invoices in one platform.


How much does SAP Concur cost?

SAP Concur does not share pricing details publicly. Please contact SAP Concur to get more information and request a quote.


Does SAP Concur have an app?

Yes, SAP Concur does have a mobile app, which allows users to submit expense reports, manage travel, and approve invoices.


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Prezzo di SAP Concur

SAP Concur non dispone di un piano gratuito ma offre una versione di prova gratuita.

Prezzo di partenza:
Non specificato dal fornitore
Versione gratuita:
No
Prova gratuita:

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Recensioni su SAP Concur

Valutazione della caratteristica

Rapporto qualità-prezzo
4,0
Funzionalità
4,2
Facilità d'uso
4,0
Assistenza al cliente
4,0
5 recensioni su 1.699 Vedi tutte le recensioni
Utente Verificato
  • Settore: Ingegneria meccanica o industriale
  • Dimensioni dell'azienda: 201-500 dipendenti
  • Ogni mese di utilizzo per 6-12 mesi
  • Fonte della recensione
Rapporto qualità-prezzo
0
Caratteristiche
4
Facilità d'uso
3
Assistenza al cliente
4

4
Data della recensione: 4/11/2022

Buon programmatore

Vantaggi

Permette di gestire le note spese con ordine, anche da remoto. Bella grafica

Inconvenienti

Migliorabile il collegamento tra le pagine, la gestione account. Assistenza clienti abbastanza lenta.

Leonardo
  • Settore: Istruzione superiore
  • Dimensioni dell'azienda: 201-500 dipendenti
  • Ogni mese di utilizzo per 1-5 mesi
  • Fonte della recensione
Rapporto qualità-prezzo
0
Caratteristiche
4
Facilità d'uso
5
Assistenza al cliente
0

5
Data della recensione: 18/3/2022

Ottimo sistema per nota spese

Vantaggi

Semplice utilizzo con interfaccia molto funzionale

Inconvenienti

In genere il sistema funziona bene, ma la versione mobile dovrebbe essere migliorata per permettere di cambiare il file di una ricevuta magari erroneamente caricata.

Arvind Kumar
  • Settore: Servizi e tecnologie dell'informazione
  • Dimensioni dell'azienda: 10.000+ dipendenti
  • Ogni settimana di utilizzo per 6-12 mesi
  • Fonte della recensione
Rapporto qualità-prezzo
0
Caratteristiche
5
Facilità d'uso
5
Assistenza al cliente
0

5
Data della recensione: 17/11/2022

An easy to use software for expense reimbursement process

Vantaggi

1. The UX is very good.2. It combines the receipts in a single document making it easier to view and manage.3. It sends notifications throughout the process.4. Performant5. The UI looks easy to understand and work with.

Inconvenienti

I like this software because of its simplicity, performance, security, workflow, and notifications but I feel that UI can be more beautiful in looks.

Joshua
  • Settore: Gestione formativa
  • Dimensioni dell'azienda: 1.001-5.000 dipendenti
  • Ogni mese di utilizzo per Più di 2 anni
  • Fonte della recensione
Rapporto qualità-prezzo
5
Caratteristiche
4
Facilità d'uso
4
Assistenza al cliente
5

5
Data della recensione: 12/11/2022

Concur makes expenses a breeze

Compared to other software for this purpose, I really appreciate using Concur. Much more straightforward.

Vantaggi

Ease of uploading and submitting reports.

Inconvenienti

Must upload receipts before starting the report - I often have to start over. (But that’s user error on my part!)

Utente Verificato
  • Settore: Industria edilizia
  • Dimensioni dell'azienda: 2-10 dipendenti
  • Ogni giorno di utilizzo per Più di 1 anno
  • Fonte della recensione
Rapporto qualità-prezzo
1
Caratteristiche
3
Facilità d'uso
1
Assistenza al cliente
4

3
Data della recensione: 17/11/2022

Evaluación de software

Dificil al comienzo como todo, ya de varias practica me puede sentir cómoda con el software, para el empleado es una experiencia , porque aprendes cada vez más, pero para la empresa es un gasto muy grande este software

Vantaggi

El software es bueno, ya que tiene variedad de modulos que necesita tu empresa, puedes usarlo desde tu movil, es compatible con diferentes sistemas operativos. dejando mas claro este software te ayuda a tener más informado lo que pasa en la empresa y así teniendo un mejor control.

Inconvenienti

Tienes muchos contra, uno de ellos es su precio, cada actualización te genera un gasto, aparte necesitas un personal de IT.., y si o si invertir en la capacitación en tus empleados, ya que su interfaz no es sencilla, necesita tener los conocimiento necesarios para poder manejarlo.

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