Fresha


 
Fresha, formerly Shedul, is a cloud-based appointment scheduling and business management software solution. It offers slot booking, calendar management, product management, service management and a point of sale (POS) functionalities within a suite. The product caters to caters to the needs of hair and beauty salons, massage centers, spas and saunas, health clinics, gyms and trainers industry segments. Fresha allows customers to book appointments online via browser app or mobile app. Fresha also allows users to send automated reminders or alerts to customers about appointments, events and offers. The activity dashboard allows users to keep track of the daily activities, such as booking dates, notifications and actions. Fresha also offers retail management, which allows users to manage POS transactions, invoicing, receipts and taxes. Other features of the product include appointment preferences, appointment histories, contact details and future bookings. The vendor offers online and knowledge base support to the customers.
 

Fresha - Client booking
 
  • Fresha - Client booking
    Client booking
  • Fresha - Calendar management
    Calendar management
Sistemi operativi supportati:
Browser web (indipendente dal sistema operativo), Windows 10

1181 recensioni su Fresha

 

Vincent P. Specializzazione: Cosmetica Numero di dipendenti:  2-10 dipendenti Numero di dipendenti:  2-10 dipendenti

6/12/2019

6/12/2019

Fonte della recensione: Capterra

The best

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Facilità d'uso

 

Funzionalità

 

Qualità del prodotto

 

Rapporto qualità-prezzo

 

Assistenza al cliente

 

Facilità d'uso
Facilità d'uso
Funzionalità
Funzionalità
Rapporto qualità-prezzo
Valore
Assistenza

Vantaggi

I am a professional in hairdresser and I highly recommend this booking system.
easy to custom or to use. It does what you looking for.
Vincent hair passion.

Inconvenienti

Should be able to have more pictures, it is limited to 4 on the venue.
And please if you could add some pictures for each services would be fantastic!

Emily P. Specializzazione: Medicina alternativa Numero di dipendenti:  2-10 dipendenti Numero di dipendenti:  2-10 dipendenti

31/3/2020

31/3/2020

Fonte della recensione: Capterra

Fantastic!!

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Facilità d'uso

 

Funzionalità

 

Qualità del prodotto

 

Rapporto qualità-prezzo

 

Assistenza al cliente

 

Facilità d'uso
Facilità d'uso
Funzionalità
Funzionalità
Rapporto qualità-prezzo
Valore
Assistenza

Loved it!

Vantaggi

I love that Fresha is simple and easy to use. Coming from a much more complicated system like MINDBODY, Fresha was so wonderfully easy to figure out and implement. Customer service has always been so kind and responsive and happy to help. I love this software and am So grateful for how they have supported me during the challenges of COVID-19.

Inconvenienti

I have been with them for a few years so like any software it has been a gradual build with new features. Online processing/sales and gift cards weren’t always a feature but they are so great at listening to the needs of their customers and making upgrades.

Michelle B. Specializzazione: Cosmetica Numero di dipendenti:  2-10 dipendenti Numero di dipendenti:  2-10 dipendenti

15/11/2020

15/11/2020

Fonte della recensione: Capterra

Exceptional software for making appointments

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Facilità d'uso

 

Funzionalità

 

Qualità del prodotto

 

Rapporto qualità-prezzo

 

Assistenza al cliente

 

Facilità d'uso
Facilità d'uso
Funzionalità
Funzionalità
Rapporto qualità-prezzo
Valore
Assistenza

Nothing but positive! I wish this had always been available! I've had it for a little over 2 years and it keeps getting better.

Vantaggi

Its easy to implement, use everyday with a variety of workers.

Inconvenienti

I have a suggestion only.... that when an appointment is cancelled, there is a way to show where it was... this is needed in a busy salon. in case of miscommunication or several of the same type appts.

Gus L. Specializzazione: Vendita al dettaglio Numero di dipendenti:  2-10 dipendenti Numero di dipendenti:  2-10 dipendenti

15/11/2020

15/11/2020

Fonte della recensione: Capterra

Wolve in sheeps clothing

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Facilità d'uso

 

Funzionalità

 

Qualità del prodotto

 

Rapporto qualità-prezzo

 

Assistenza al cliente

 

Facilità d'uso
Facilità d'uso
Funzionalità
Funzionalità
Rapporto qualità-prezzo
Valore
Assistenza

As described above.

Vantaggi

Ease of use....some functions in analytics

Inconvenienti

Their new Fresha pricing system is hidden in there description words of the product. Be very careful of what you get yourself in for.
Their payment system back to you, the user, with Fresha plus is not described till you start using it. They have 4 processing times done over 24 hrs meaning payments took up to 7 days to be paid out. They describe how much you should be getting daily but I found i would only receive 20% of what I should have been getting. You will also be manipulated and pressured and lied to to get you off the free system and onto the payment system.
Our business was in the number one position in Australia of all users for 5 stars for Fresha.
I definitely don't recommend them. We have left for a much better online system.

Tara baker B. Specializzazione: Vendita al dettaglio Numero di dipendenti:  2-10 dipendenti Numero di dipendenti:  2-10 dipendenti

24/8/2020

24/8/2020

Fonte della recensione: Capterra

Great response time very impressed!

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Facilità d'uso

 

Funzionalità

 

Qualità del prodotto

 

Rapporto qualità-prezzo

 

Assistenza al cliente

 

Facilità d'uso
Facilità d'uso
Funzionalità
Funzionalità
Rapporto qualità-prezzo
Valore
Assistenza

So happy couldn’t be without it

Vantaggi

Easy to use , any questions I need answering with minutes

Inconvenienti

I like it all, very happy can’t think of anything bad to say